Når du handler hos oss kan du være helt trygg på at du gjør en god handel. En pakke bestilt hos oss blir alltid levert hjem til deg av våre dedikerte logistikkmedarbeidere. Det finnes i tillegg en rekke ekstra servicer du kan bestille for å gjøre opplevelsen så enkel og grei for deg som mulig. Du kan også velge å hente varene du har bestilt på vårt lager, selvfølgelig helt gratis.

1. Levering

LAGERVARER
Vi sender varer innen 2-5 arbeidsdager.

BESTILLINGSVARER
Alle varer som ikke er lagervarer regnes som bestillingsvarer.
Forventet leveringstid på ca 8-12 uker.

Du trenger ikke å bekymre deg, en av våre dyktige salgsmedarbeidere vil holde deg løpende oppdatert og informerer deg når vi har noe nytt om nettopp din ordre.


2. Fraktkostnad

Du kan hente gratis på vårt lager:
Lund Møbeltransport, Industriveien 2, 1481 Hagan

Vi selger mange store og tunge varer, dermed vil også fraktkostnaden gjenspeile dette.

Du har mange forskjellige valg når det kommer til frakt og du som kunde må velge det riktige når du er i kassen. Merk at det er forskjell i frakt om du bestiller en eller flere produkter, om du ønsker levering til fortauskanten eller levering helt inn sammen med montering. Vi kan til og med ta med emballasje tilbake om det er ønskelig, er ikke det kult?

Vi opererer med våre egne soner når det kommer til levering og sone 1, 2, 3 er primært østlandsområdet. Sone 4 er alle postnummer utenfor de andre sonene og frakt hit vil bli etterfakturert på ordren din, du trenger ikke å foreta deg noe i kassen. Du blir kontaktet av en av våre dyktige selgere med et tilbud.

Leveringssoner:

Sone 1: Oslo, Asker, Bærum, Lørenskog, Strømmen
Sone 2: Jessheim, Vinterbro, Drammen
Sone 3: Drøbak, Enebakk, Hokksund, Sætre

Tilleggspris for levering utenfor sonene:

30 – 50km:      1000,-
Inntil 100km:    2000,-
Inntil 150km:    3000,-
Inntil 200km:   3500,-


3. Tilleggstjenester

Montering:

Våre dyktige spesialutdannede monteringseksperter hjelper deg gjerne med å enkelt montere opp produktene du har kjøpt. Da slipper du å styre med dette selv og du kan nyte dine nye flotte produkter med en gang.

Du bestiller fraktalternativ med enten 30 minutter (et møbel) eller 60 minutter (flere møbler) montering når du er i kassen.


Retur av emballasje:

Vi tar gjerne med emballasjen tilbake, null problem for oss og du slipper å styre med det.
Da bestiller du fraktalternativ med dette inkludert som du enkelt ser når du er i kassen.


Bli kvitt ditt gamle møbel:

Når du handler et møbel hos oss så skal det kanskje erstatte et annet. Om du har behov for å enkelt bli kvitt dette, så tar vi det gjerne med oss når vi leverer din ordre, ikke noe problem!

Dette koster 50% av den fraktprisen du har bestilt ordren din med og du legger bare inn en merknad i ordren din om at du ønsker dette så blir du etterfakturert.

Du kan til og med bestille denne tjenesten uten å ha kjøpt noe hos oss, da kontakter du oss på post@ahuseby.no så bestiller vi det opp til deg.

4. Pristillegg

Enkel adkomst for montering:

Noen ganger kan uforutsette ting skje, det har vi selvfølgelig full forståelse for. Men våre dyktige logistikkmedarbeidere skal videre og levere flere flotte produkter, derfor er det viktig at ting går raskt og enkelt. Når du bestiller levering inn med montering, er det derfor viktig at du sørger for fri adkomst, at området møbelet skal monteres på er ryddig og at andre møbler eller lignende ikke står i veien. Om det på grunn av uorden på disse områdene tar lenger tid å montere, forbeholder vi oss retten til å etterfakturere gebyr som følger:

Montering utover 30 minutter ved bestilling av montering 30 minutter: 350,-

Montering utover 60 minutter ved bestilling av montering 60 minutter: 700,-


Ventetid:

Kanskje er du litt forsinket eller noe har skjedd på vei hjem, det skjer. Når du har bestilt levering hjem kan ikke vi sette fra oss varen og dra, vi er nødt til at du er der for å motta varen og signere på at den er mottatt. Litt venting kan vi klare, men om ventetiden overløper 15 minutter vil det tilkomme et ekstra gebyr på 200,-


Levering over 3 etasje:

Vi leverer gjerne til deg som bor høyere opp enn 3 etasje også. Dette er en tung jobb og krever gjerne to medarbeidere for å få til, dermed vil det naturlig nok også bli litt dyrere. Om du bor over 3 etasje velger du alternativet for dette i kassen, det tilkommer 500,- på fraktprisen.

5. Kundens ansvar

Registrert kunde er ansvarlig for betaling av registrerte bestillinger.
Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekt navn, leveringsadresse og mobilnummer. Hvis pakke blir returnert til oss og vi må sende pakken på nytt pga ukorrekt leveringsinfo eller uavhentet pakke – må kunden selv betalte frakten.